Vem är Oscar?

mms_img158409851 (MMS)

Vem är Oscar? Fd ungman, som skildrar tid och otid, trots det ibland försenad..gillar dig förmodligen men visar det inte. Bör oftast ta med en burk salt. Fräsh och i framkant. Trevligt med lite kultur tkr han. Undrar ofta varför Ernst har fil i sin pyssellåda? Och varför inte rödluvan ser skillnad på vargen och mormor. Om jag skulle beskriva mitt sexliv med en filmtitel blir det... The godfather. (Utan ljug blir det.. Fast and the furious) humor? Bjuder jag på! Vill ofta använda keps, får påminna mig själv om att det inte är okey. Om jag var Oscar potter skulle min voldemort vara en talande mandelkubb, hatar dom. Min kryptonit är måndagar möjligen tisdagar också. Djurvän så länge katten skiter i lådan. Spindlar ska dö, blir rädd, skriker som en liten tjej. Manligt... Är alltid söt, enligt mig. Idrottar men är endå lat. Saknar vighet. Dricker hellre öl än vatten och levererar alltid på fest. Får ofta höra ta det lugnt ibland, lyssnar aldrig. Skäms aldrig. Saknar ångest genen. Och är övertygad om att det man inte minns har aldrig hänt. Tkr inte om vintern, men blir röd som en kräfta i sol. Är pedant tror det är ärftligt. Överarbetande? Knappast. Tkr om sushi men hatar fikon. Mitt nyårslöfte var att inte ha nått. Men skulle gärna bli berusad med Tommy Körberg iår. Har lovat att skriva en bok, om känslor o grejor. Drömmer om fina städer och nakna tjejer. Önskar jag hade en djup sexig whiskeyröst. Har svar på alla frågor, men funkar som wikipedia. ( ingen säker källa ) Tack för i kväll! Pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0