Helgens "vita" stunder!

Ännu en helg har passerat i mitt liv... dom där 2dagarna av frihet går ju fruktansvärt snabbt jämt...
har väl hunnit uträttat en del... lr? njaa kanske inte, fredagen var jag bara mega trött och orkade med noll.. hängde löst med syrran o gjorrde tacooooos..
Kastade lite sten med Mällhäää också..
Lördagen så tog vi tag i våra liv, Malin,patte o melle kom över på grogg och sen drog vi vidare till lite fester här och där..typ Gyttorp :D var en trevlig kväll helt klart, även om uppdrag supa melinda superduper full misslyckades och istället blev jag det.. men så ska det kanske vara..
idag glada söndag har jag mått dåligt större delen av dagen, hade en liten filmkväll med Melle blev Bridesmaids inge vidare... Nu blir det flicka haha guldrulle har jag hört :D puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0