Ibland blir inte allt som man tänkt sig......

Ibland blir inte allt som man tänkt sig... Finns en saga om den onde den.gode den fule, idag vann.den fule, har alltid sätt mig sj som en vinnare en vacker man som nästan alltid får som han.vill.... Men idag svek karman och allt som jag ville ha försvann bort till jaaa den fule... Känns tufft att förlora mot någon som man anser sämre än.sig själv.men det är väl så livet ser ut kanske.. Dom framgångar man nått med det man vill har alltid rullat min väg. Idag bröts trenden och det får jag väl ta.. Fattas bara att jag förlorar på Wordfeud också så är kvällen riktigt förstörd... Nä.för en man.som.mig som oftast inte ser misslyckandet i ögonvitan speciellt ofta var detta ett stort nederlag. Många veckor...månader... Av vänlighet o uppvaktning åt helvete haha.. Aja överlever nog. Tar nya tag och lovar att jag kommer lyckas ;) är man född en.vinnare så är man.. Nä sovas är för.full. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0