Panflöjts SM....



Denna lilla härliga grej heter panflöjt!
För ca 1år sedan så tjatade jag till mig denna härlighet av en godvän, den köptes till mig och jag lovade att jag skulle lära mig spela MIO MIN MIO..
Ni kanske har sätt dom där indianerna som åker runt och briljerar med sina super panisar. ser ju ganska lätt ut? lr? min panis är väl mera av en nybörjar strut helt klart.. med andra ord borde den ju vara hyggligt lätt att bemästra. Nu ska jag ju inte ljuga för er och säga att jag har tränat 4timmar om dagen. men efter 1år i min ägo har jag inte lärt mig spela en enda låt. den är fan omöjlig att få den att låta bra. jag har kollat youtube klipp på hur man ska göra jag har försökt meditera fram en inre styrka som skulle bära mig mot nya höjder. Jag hade stora tankar om mig och min panis. som jag nu mer lr mindre har gett upp.

Det är ju självklart ett hårt slag, jag brukar inte misslyckas. och inte nog med det så känns det som jag har svikit min vän som faktiskt köpte denna till mig. OCH JAG LOVADE, observera lovade att jag skulle träna och lära mig massa låtar..

Dom där indianerna som säljer dessa små ihop limmade jävuls pinnarna, borde kanske lägga till att det är praktiskt taget omöjligt att lära sig spela på den.. OM man inte är...

1, Arbetslös och inte har några planer på att ta sig in i samhällets.

2,Japanskt musikaliskt underbarn

3, Indian (cheeroke)

4,Man är så dum att man inte fattar hur svårt det är.

5, Tondöv, ( Då fattar man inte att det låter skit helt enkelt)

Var några exempel på vad som krävs..
Är det någon som känner att fan är han dum i huvudet lr? måste ju vara as lätt det där, blåsa lite i ett par rör.
Då kan man helt enkelt få köpa den av mig. för ett oslagbart pris!

För jag klarar inte av att titta på den längre. den gör mig arg.
Får förklara för min vän att panis dog i en tragisk olycka lr något, om det skulle komma på tal om att jag ska ha någon konsert lr liknande.

Först till kvarn!
Signerat: Ingen pil o båge!


Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Hej vill du bli länkad i min blogg? Du behöver bara göra de som står här: http://eemma.se/2011/november/min-facebook-sida-gilla-den-sa-gor-ni-mig.html#comment kram sötis :D

2011-11-16 @ 18:27:03
URL: http://eemma.se
Postat av: Jessica

svar: (Y), hur gammal är du? :)

2011-11-16 @ 21:05:31
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Jessica

svar: (Y), hur gammal är du? :)

2011-11-16 @ 21:05:32
URL: http://snurraan.blogg.se/
Postat av: Rebecka'

sv: tack! :) snygg bild! (YY)

2011-11-17 @ 21:47:07
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Sv; Håller med, förjävligt. Jo man kan tycka det! Att skilja oss från vår kärlek kommer att blidra med ett stort tomt hål i våra hjärtan. & inte på tal om vad som händer med våra själar.. Inte OK.

Chailatte = socker = sockerkick = Linnea goes speedo. Men håller med! Dock klår det inte geisha.. inget klår geisha. inget.

2011-11-17 @ 23:16:04
URL: http://stenberglinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0