hoppla...

mms_img186086723 (MMS)

With great powers comes great responsibility! Med laddat vapen i ett nyputsat honungshölster tog jag helg. Hade på torsdagen sagt att jag skulle ta det lugnt....alltså fritt fram att slå mig i magen, så jag aldrig säger liknande igen. Fest var ett faktum å jag gillar inte att se ut som en dålig anledning, så jag tog en dusch så jävla varm dusch! Hade någon kramat mig hade jag fan flugit ur skinnet som en skollad jävla mandel. Jag levererade sen mig själv i stilfull ninjaförpackning till förpärlan. Tänkte först ta det lite lugnt, men gav upp innan jag ens börjat. Efter en färgsprakande kväll, så vaknar jag upp mer vrak än Titanic, och helt övertygad om att dåligt är det nya bra... Tittar mig i spegeln och skrattar, klassisk bakishumor.. Tur det är insidan som räknas. Det är nu idioter säger "aldrig mera alkohol" personligen föredrar jag att känna så, skulle aldrig säga det, för att undvika att ljuga för mig själv. Tackar även er som fixxa hem mig. Ni får inte sparken denna helg heller. Nä nu ska jag lugna min puls och dränka mig i kuddar.. Pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0