Valborg.. En dag då man ska glo brasa? Jag...

Valborg.. En dag då man ska glo brasa? Jag avtackar mig denna idé och fortsätter min resa mot sämre lever värden. Med en tredagars i ryggen och en handfull strapatser bakom mig rullar vi in på dag fyra. Ny compad från jobbet, så har jag också avsagt mig allt ansvar för denna dagen. Att jag mår som en nyslagen pinata så här 11;15 spelar mindre roll.. Med solen i ryggen litar jag på min magkänsla.. Det kommer bli awesome. Då jag förmodligen inte riktigt kommer kunna ta ansvar för mig sj ikväll. Erbjuds försonings fika för alla ledsna kl 15 Tisdag hemma hos mig. (Kaffe negerboll. ) för er som vill ha nått att minnas, bara o rygga! Skål! / Hjälm o nödraket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0