Efter ett par månaders gästbloggeri på fin...

Efter ett par månaders gästbloggeri på finest.se under förtryckta förutsättningar, så bröt jag mig loss och blev egen företagare igen. Känns fint att skriva för den "Nakna sanningen" igen. Förhoppningsvis så gillar det inte bort alla läsare. Har ju trillat ner alldeles för mkt mail Ang innehållet här. Allt från politik till skolväsendet vill man veta mina åsikter om. Tar det inlägget en annan dag, då jag i skrivande stund är på resande fot. Första stoppet Göteborg, för att sen ta mig vidare till Halmstad. Vi kanske ses! Hörs snart igen.


Kommentarer
Postat av: R

Och den har varit saknad min broder, You a mi baby :)

/Roll

2012-04-06 @ 10:30:35
Postat av: Sofia

Hörrudu. Om du reklamar bloggen på Facebook och fångar folks intresse så får du ju se till att skriva något kul.. La ju tillåmed in den i läslistan. Deru.

2012-04-12 @ 22:33:02
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Oscar

Haha ordnar det;) vart lite busy bara. Fölååååt

2012-04-13 @ 13:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0