Så satt man där igen 302 mot jobbet....lik...

mms_img101436059 (MMS)

Så satt man där igen 302 mot jobbet....lika härligt varje dag ...torsdag i dag, ska iväg o lyssna på konsert idag. Lr ja sånguppvisning min kära systerdotter som bjudit sin gammla morbror ;) jag papi o lillasyster är det som ska iväg. Har galet ont i mitt öra också lr öron..har bytt töjj och örat svullnade upp och sprutar blod..ser fan inte okey ut, men det borde väl läka innom någon veckaa;) samtidigt så började jag töjja andra örat, så nu har jag dubbel ont.. Aja vill man bli fin får man lida pin , lr hur man säger.. Har även 2raka nederlag i Wordfeud... Ligger nu under med 2-1 i champtävlingen. Känner mig dock stark idag tror jag har ledningen efter dagens slut.. Aja nu ska jag sova 30min innan jöbb.. Ha en bra .... Trollerihatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0