Ohja!!!!! Var en trött opn som klev upp ur...

Ohja!!!!! Var en trött opn som klev upp ur sängen alldeles för sent idag.. Snabbpackade och han med bussen dock. Skönt. Det där med att förbereda saker kvällen innan rimmar inte på mina läppar. Att jobba under press gör saker underbart roligt. Fredag idag super kort dag på jobbet ska jag se till att der blir. Sen mot papi hänga lite där i väntan på partykvällen.kommer nog bli awesome idag, kapten röd o läsk. Frågan är vilken sorts dryck som ska få äran att göra mig odräglig idag bara... Kan jag ju fundera över ;) aja nu vet ni vad jag ska göra idag. Ni kan göra vad ni vill. Men är ni med mig får ni ha kul också... Tänk på det.. Tjaaaaaaaaaaaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0