Banditer o bovar!

Hopp hej! inga trumpeter och dragspel i glada toner i dag heller.. känns som jobbet praktiskt taget SUGER ut min livsglädje, ork, med mera o mera o mera..

Samma visa varje dag uppe innan tuppen, ut med hunden tömma kattlåda duscha, klä på sig upp o väg till bussen, trångt, sitta bredvis konstig äcklig tant, obekvämt, jobbigt.. 45min senare skynda till jobbet, sen. Möte JIPPIII! hinner inte morgonkaffe, vidare lektion sitta där.. a och så vidare, nää om något kanske kunde bryta mönstret lite.. typ med en eld lr något jag vet inte. lämnar över det till påhittig människa.


Nytt fönster nu i alla fall, härligt. ska försöka att hålla det helt. blir så jävla kallt utan. behöver köpa en jävla massa saker också. hund lr ja sammeboi har ju ätit upp 3mattor 1bredband 7 handdukar och sen övriga saker som inte är så roliga.. galen den där fan.

aja helg i morgon blir att stanna efter jobbet och shoppa lite med Johan som kommer o hälsar på igen, ja inte så mkt mig kanske. men kul o se han i alla fall. rolig kille helt klart!

Efterdet så ska jag väl egentligen tattoo mig lite eftersom onsdags sektionen blev flyttad, min tatuerare hade brytit massa tår minsann hade väl 0nt kan jag tänka mig:D
Men tror inte jag orkar det då, är sugen på att dricka öl hit the town o go banan! lr ja i alla fall ha roligt utan dumheter, lr ja några kanske.

Käka bakelse i går fan ganska gott, tror jag ska bli fet, lr nje då får man handla nya kläder i massor..

Aja nu har jag nog fan inte mkt mera o tillägga känns mest som jag pratar lr ja skriver skit..

Helgens motto! Här ska det både vaskas & traskas!

Sug på den peeps! Soolöööng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0