Juletider!!

God jävla morgon alla glada jävlar!! det är fan inte långt kvar till jul nu, synd bara att jag  hatar julen, julen är ful,tråkig och överskattad.. en rödjävla gubbe med skägg som ska sprida glädje till alla snälla barn? skämta med mig. dom elak då? ska dom straffas med att kamma hem noll i sockan? då blir man väl inte snällare lr?

Jag kan ju ha fruktansvärt fel iofs, är ingen julkännare direkt..

Nä men halvvägs mot julen så fyller jag år, inte heller någon direkt storgrej. blir äldre, fulare o tråkigare.
Är så jävla gammal att jag har önskat mig en ny dammsugare, sug på den. fuck vilken tråkig människ tänker ni. a så må hända, men jag måste ju få bort all skit från mitt hem. JUST DET! och inte skulle jag köpa en dammsugare själv direkt.

Snön lyser ju också med sin frånvaro  vilket gör mig lite gladare. hatar snö. hellre regn!

Hade en sån där  helhelg i helgen.. tidigt "firande" av min födelsedag med ett par polare bara. jag hoppasa vi hade KUL! för jag kommer fan inte ihåg ett skit. måste vart awesome. det är lite så jag jobbar.

Jag vet inte det var ju typ 1000år sedan jag orkade skriva något. detta beror på att min dator är ur bruk. min förbannande katt käkade upp sladden till den. må han rullas i tjära o fjädrar och leva i livs lång förbannelse!
Dator var mitt liv.
Orkar inte mobiluppdatera hela tiden. as jobbigt ju!

Fick en drömmfångare av J-star på min birthday. fan så bra säger jag bara. den ska hjälpa min sjuka hjärna att sammla upp alla onda drömmar. så nu kommer jag sova som ett litet jävla barn. snutta tumme o drömma i harmoni.
Funkar den inte så ska jag ta ett snack med spåtanten som sålde denna ypperliga vara. det utlovas bättre sömn o happiness enligt beskrivning. OCH DET SKA JAG HA!!!

jag är ju en man som lever sitt liv från dag till dag. i Nuet med andra ord. dom viktigaste raderna är NA´s horoskop. denna magiska morgontidning och deras visa ord speglar sedan hela min dag. dom senaste veckorna har det inte skrivits ett enda possitivt ord. konflikter o penga trubbel. jahopp? om jag inte har pengatrubbel då? ja horoskopet är ju min livstråd om hur jag ska leva. så det är ju bara o göra av med sina pengar o gråta lite. om man inte hamnar i konflikter då? ja men fan det är ju bara att skapa ett gäng. aja det kanske vänder snart och det står lite om lycka och rikedommar? bara att hoppas.. /skytten

Så ni alla lyckliga jävlar som sitter o gottar er i julskum och nybakta lussekatter, sippar glögg och tittar på shittyjuldokumentärer. Går upp 2tim tidigare för att glo julkalender. vägrar fuska med chokladkalendern och har sedan i augusti redan suttit klara med alla era julklapps inköp.  Glad jävlaa jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0