Swish!

Woop woop!

Ja, sitter här i min finaste söndags outfit, det är en känsla som smyger sig på mig, den blir starkare o starkare för varje timme som går. har funderat hela dagen på vad det kan vara?
Sen slog det mig som en blixt från klar himmel.

Det är ju söndag..!!! och inte vilken söndag som helst. här har man gått i 3veckor kunnat vara uppe grislänge o bara slöat. att jobba på skola har sina fördelar, i form av att man får monster långa ledigheter lite då och då.
Dock så backfire dom väldigt ofta eftersom man hinner bli bekväm i sin ledighet. jag kan ju helt ärligt säga att jag överväger ett liv som arbetslös, bara för att få ligga hemma o dega!

Men i morgon drar det igång. härlig uppstigning vid 05:45 som väntar.. det är heldagar som väntar nu igen. 12 tim on the run..
Och eftersom jag har bytt jobb precis, så blir vägen till kneget ännu längre också! vajjert!
Aja tar man sig igenom första veckan bara så brukar det vara cool!

Men bara fem månader kvar till sommarlov !! om man ska vara överdrivet positiv i dystra stunder som denna..

Nä jag hade ju tänkt berika er med ett magiskt inlägg, men det orkar jag inte för mkt att skriva för en ledsen bitter man.. ni får hålla ut lite till..  pz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0