Sweeeeeet 2012!

Shit where iam i? var min första tanke år 2012.. men bultande huvudvärk kom jag sen på att jag är ju arg vafan..Nyårs kvällen som började så bra med alla glada miner stojj o middag. jellyshots o trevligt sällskap. fick ett abrupt slut när det var dags för hemgång, någon/t litet svettigt troll, en människa vars liv jag inte besparar om jag hittar han/henne. denna orena människa har alltså lagt vantarna på min jacka, Fine jag hatar min vinterjacka hatar alla vinterjackor. men dom är dyra. + att jag hade för första gången i mitt liv en hel jävla hög med kontanter, vilket jag förmodar denna lilla apa hade koll på.
Det lilla aset hade dock vett nog att låta mina nycklar vara kvar på festen, intressant? värna han/hon om mig nu lr? var det en förnedring? lr var det ett konstigt sätt att vara snäll? UPPSKATTAT DIN JÄVLA KUKLÄPP!

Men du visste nog inte att du snott fel jävla jacka. var nämligen som så att Oscar N Pettersson som inte hade något nyårslöfte och inte heller något mål med år 2012. Just i detta ögonblick fick ett. jag ska hitta dig om det är så det sista jag gör. mitt liv har precis fått en mening, skulle man kunna säga. jag ska sniffa runt i alla små hörn, smyga som spindelmannen och leka Sherlock på varenda liten ledig minut jag har.
Även om du läser detta och postar mig min jacka och varenda liten grej som fanns kvar i jackan, så kommer jag endå leta upp dig, bara för att. Detta är ju året som jag ska utnyttja allt som är gratis. vi vet ju alla att gratis är godast. därför ska jag börja ta emot Praktikanter hem till mig som ska göra allt skitjobb! har du tur får du en friplats som praktikant.

Medans jag nu skriver detta lilla inlägg har det kommit fram information att min jacka är återfunnen. hur det ser ut penga mässigt vet jag inte än. men detta ändrar inte situtionen. historien bakom "hittandet" är ju aning defuse och konstig.
men slipper ju alla fall frysa häcken av mig!!
Var ju en del andra saker som gäckades under denna festen, vilket min vän inte tkr är så skoj. så kanske ska ändra mitt löfte och hjälpa han hitta hans förövare i stället. vi får se.

aja. 1v ledighet kvar. innan arbete drar igång igen. får ju se hur jag ska fördriva dessa dagar. förslag mottages gärna! min kreativitet och fantasi är ur funktion för tillfället:P

Peace!™


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0