Konstaterar att det är en bugg i verklighe...

Konstaterar att det är en bugg i verkligheten. Har inte sovit bra på flera veckor. Står tidigt in på morgonen och skymtar horisontlinjen. Tänker på alla som delar mina sömnproblem, kan vi inte bara lägga oss på en skitstor kudde och prata om vad alla som sover missar...!? På så sätt slipper jag sitta i min ensamhet och smida små schackpjäser i stearin. Som jag endå bara vill äta upp efter en stund. Men jag lyckas ju endå alltid somna, sover en liten ledsen timme, vaknar tröttare än tröttast... 30min kvar tills bussen rullar, ut med hunden. 15min kvar.. Hinna duscha? Ha! Bestämmer mig för att duscha är för färskingar... Luktar iofs inte färskost&örtagård, så jag skäms inte! Har ju börjat ett nytt jobb också, restiden har fan fördubblats men knappast lönen. Vet inte hur jag tänker ibland. Men nu efter tre dagar, har jag hunnit presentera mig, visat mitt äkta jag så att säga. Två försovningar! Och tydlig vägran till att betala två symboliska bagare för morgonkaffet. Den lilla löne förmånen tar jag mig. Och det rubbar jag inte en meter på! Så tro inte att jag i smyg sitter och skammhalsar mitt kaffe. Det här med gratis lunch är ju också ett privilegium som gått mig förbi. Ingen jungfru mark jag knallar runt på längre. Detta lämnar mig två alternativ, 1.) matlåda = slava vid spisen var dag... 2.) käka ute = sämre figur och tunnare pluska.. Avslag på ettan o ute lunch är ett faktum. Har i alla fall hittat en restaurang eller ja "hak" mitt emot kneget, där det serveras svettiga kebab rätter så klart. När jag stor där i dag i den alldeles för långa kön.. Börjar en unge gallskrika, den skrek så länge o högt, att alla dom barnlösa kvinnorna i kön måste kännt hur deras livmoder ställts in på eventuell självabortering. Kvinnans vars barn skrek måste helt klart jobba med kommunikation mellan hjärna och kön! Könet borde ha vetat bättre.. Det hela piggas upp en aning då mannen bakom henne, som förövrigt hade dubbla kryckor. Antingen gör han detta medvetet eller i ren protest mot skriket. Eller så var det bara som det såg ut. Han kliar sig på näsan. Men det som sker när han gör detta är ju att i och med att han höjjer handen mot näsan åker även kryckan upp och killar kvinnan lite. charmant i anus! Hon verkar dock gilla det då reaktionen är noll! Men jag fann det lustigt hur som helst..Tillråga på allt kom jag på mig själv idag nynnandes till "jag kommer" har aldrig känt mig så snuskigt mainstream... Vad gör jag nu? Aja, är väl fast nu? Lika bra att gå hem och ta på mig själv till senaste jambasignalen?? Alternativt peela själen med asfalt och klorin! Tackar för i kväll. / Eder livscoach.. Ridå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Börja laga mat Oscar, Ekonomiskt och mer hälsosamt.

Finns även en lösning för dina sömnproblem, Men det tar vi inte här :)

//Din vän

2012-01-12 @ 10:15:24
Postat av: Ems

Det där med sömnproblem är du inte ensam om kan jag säga. Jag led av det där fenomenet i ett halvår förra året. Min räddning blev att flytta in hos mina kära föräldrar en vecka, och varva ner ordentligt och få lite bättre rutiner :).

2012-01-16 @ 17:14:26
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0