sicken daaag..

mms_img-97267092 (MMS)

Idag var en sån där dag.. En dag lika svår att genomföra som att måla av Mona lisa med vaxkrita på en Whiteboard tavla. Fick en bamsekram av universum direkt på morgonen. Träffade nämligen en väldigt intressant människa på bussen. Och med intressant menar jag eat my fist, och med människa menar jag idiot!!!!!! Denna ... Oh han våldtog min personliga sfär, genom att sätta sig bredvid mig. Trots att bussen i stort sätt var tom. Denna man med överdrivet stor dödslängtan, krånglar sedan fram sin iPad. Jag får fälla in alla kroppsdelar, Medans han flashigt hånler åt mig! Ahhhh!!! Men din iQ är typ 60, ipadda det äckel! Nu är katten mongo också, går banan. Satt o stirra på mig när jag badade, han verkade vara fascinerad över min nakenhet, lr äcklad? Kändes olustigt, jag bönade o bad. Gör nått annat Katt! Nått som katter gör, kurra, sov.. Kissa lite.. Men han tyckte det var höft att vara fyrkant och satt kvar. Dålig dag? Jatack. Källa; Antagligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0