Blogg tips!..

mms_img175848361 (MMS)

Det går inte! Kan inte förvandla min kreativitet till något possitivt! Gilla läget, mina onda tankar stormar mig som en lynchmobb. Men vem vill ha kaffesumpsläsning? På tal om kass läsning, så satt jag och läste lite random bloggar idag, jag blev skräckslagen av hur tjejer skrev om sitt liv i punktform. Ett enda "idag har jag" ja,ja,ja,ja snälla ingen cliffhanger nu för fan!! Berätta mer om din magiska müsli o din underbara tarmflora.. Denna eviga lista av verb, var är adjektiven? Essensen? Nää.. Ni får vässa era rosettprydda vaginor.. Man orkar inte läsa. Jag vill ha en blandning av flytande ironi , sarkasm med ett höjt ögonbryn! Tänk er en sorts antites till powerpuffpinglornas kemiska sammansättning. Ta mig upp i troposfären till alla dom rosa elefanterNa.. Påstår absolut inte att jag är varierande och fläckfri.. Påstår att den läsning ni bjuder på är bajs! Låt era åsikter sparka in dom öppna dörrarna.. Man vet typ att man lyckats när man kallas psykfall, skratta då och tala om att även det är en livsstil. Lycka till / eder livscoach


Kommentarer
Postat av: P

kan du inte skriva lite vad du har för åsikter om tex skola,politik,mat,droger det "roliga". Det vore roligt att veta något om dig, det framgår inte riktigt i din blogg.

jag menar om inte din blogg är jajaja jag form vad är den då? ryck upp dig människa// min EGEN livscoach

2012-01-24 @ 22:12:54
Postat av: Anonym

Din tråkighet gör mig ledsen ju ;(

2012-01-24 @ 22:31:45
Postat av: Anonym

herregud.....

2012-02-13 @ 09:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0