Det var ju en kväll att minnas!

Fredagen den 16/9 en dag kväll att minnas lr inte minnas beror lite på hur man ser på saken..

startade dagen på ett bra sätt med att vara glad på jobbet, var ju nämligen personalfest o öl intag som väntade.

Jag o kollegan jocke alias JstaR laddade till max knäppte den första vid 14:35 ca! kan ha vart ett ödestiget misstag.

Var en mkt trevlig förpärla o ölen slank ner lätt, det var strömpis som hägrade framför oss... runt 22:17 så gick vi mot ströpis o hade helkväll i sikte, nu blev det ju inte riktigt som jag tänkt mig.

uppskattar att jag fick vara inne där i alla fall någon timme innan vakterna bestämde sig för att jag inte alls var välkommen där mer. frågan är bara vad jag hade gjort för att förtjäna detta? det har jag faktiskt inte en aning om helt ärligt. minnesluckorna är enorma, och blir man utslängd så hjälper det verkligen inte att skrika på vakterna om att borde få gå in igen:)

Väskan är borta lr ja förhoppningsvis kvar på krogen då. visar sig väl. ensam i den stora världen så begav jag mig i alla fall till burger king där jag satt o chila i min ensamhet .. jstar mötte upp mig där i alla fall, kommer dock inte ihåg det heller iofs.

Aja slutade med att jag lyckades hinna med bussen inga minnen, kommer inte ens ihåg var jag klev av faktiskt.. hur som helst helt plötsligt står jag där utanför mitt hem, inga nycklar ingenting.. hur fan ska ja komma in? full som en kastrull så beger jag mig upp på brandstegen 3 våningar uppåt kanske inte den smartaste iden jag fått. lyckas på något sätt pilla upp köksfönstret samtidigt som jag krossar rutan :) inte okey

Kvällen blev ju inte alls som jag tänkt mig som ni förstår, dock kommer jag ju alltid minnas den lr ja delar av den i alla fall.. dags att se över alkohol intaget, mängden kanske ska halveras lr något. får ju skämmas över sig själv ju..

Nä ny dag i dag se vad man kan göra av den!!

Skepp o hojj sailors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0