Vinterstressen!



Tick tack tick tack!
4små dagar kvar tills det smäller.. Julafton mitt herrskap.
Jag ser folk springa omkring dagarna ienda och stressar o har sig. julklappar som ska inhandlas och godis ska bakas. lussekatter hit och julstök dit. koppla av för fan.
Själv har jag inte inhandlat en enda pinal! inte en klapp har jag slagit in. har inte ens tänkt tanken att köpa in årets gåvor.. ge bort massa träliga saker till varandra, fruktansvärt onödigt måste jag säga. TACK MORMOR!! en broderad duk av högsta kvalitet! den kommer verkligen göra sig i min bachelor lya. men denna mormor blir det ligga av. den skriker liggaranti!! tack verkligen..
kommer blir skummtomtar till hela tjocka släkten!
som jag förmodligen själv kommer äta upp, till ett smarrigt glas whiskey som förgyller julafton från morgon till kväll.
Men ska vi prata presenter tomten.. lr ja mamma&pappa så vill jag ha en VIP Ticket till Victoria Secret Faschion Show! på riktigt jag kan dö för den. får jag den så lovar jag att börja sortera sopor, panta mina flaskor och handla miljövänligt!
Detta är ett löfte!
Ska ialla fall ge mig ut den 23dec o titta till stadens utbud och hittar jag någonting som är bättre än skummatomtar så slår jag till! men ger inga garantier.

Passade på att vässa min vardagsraggning lite i morse! den måste helt klart slipas. fick ett ypperligt tillfälle på bussen idag då en fager kontrollant tittade in. testade några nypåfunna ideer.. inledda lite försiktigt med att ge en komplimang över hennes outfit! detta måste ha misstolkas och hon verkar ha tagit det som ett skämt. ifrån att vilja ha min kropp var det endast mitt busskort hon ville åt! aja man lär av sina misslyckande!

inhandlade dock en julklapp till mig själv igår en ny gitarr! den gjorde mig glad! förhoppningsvis kanske den kan glädja någon annan också!
Peace out alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo tack jag gillar skumtomtar.......men är de inte jävligt färska blir jag besviken!

2011-12-20 @ 09:46:41
Postat av: Anonym

Vill du bli Veckans Babe? :)

Anmäl dig här:

http://lindshe.blogg.se/2011/december/veckans-babe-1.html#comment



Puss puss

2011-12-23 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0