Som vanligt! fast värre!

Jahopp så var den julen över, frosseri av mat och HA begär! mysigt tycker vissa.. sisådär tkr jag.
Hoppas ni giriga små rackare fick allt det där ni ville ha.. + lite till förståss,

Hos mig Själv väcker julen en del fuderingar... så mkt värdelösa program som visas speciellt en hel uppsjö av Astrid lindgren grejer. jag vet inte vad den tanten gick på för awesome stuff, men nått var det för allt som hon kommit på är sjukt lr hemskt.

Varför är pippi så stark?
Varför är Tommy&Annicka inte inlaga på mentalsjukhus?

Varför är Kajsa kavat halvfinne och kan allt?

Varför tävlar man i maskätning?

Jag vet faktiskt inte om jag gillar henne..
Men det är ju mitt problem.

Snart är det ju nyår också hysterin är galen. folk "provskjuter" sina raketer. varför provskjuter ni era raketer era dumma jävlar? det stör mig och ni får inte tillbaka era nybrassade smällare. men visst lägg era slantar på sånt ni.
Själv prioriterar jag alkoholen!
Är väl inte politiskt korrekt det heller, men det skiter jag i.

Aja vi ses väl 2012!
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0