horoskopet

mms_img-95341882 (MMS)

Plötsligt händer det...och nej ingen jävla trisslott det handlar om. Helvete sådan glädje, horoskopet har vänt...positiviteten sprudlar. Kan det vara den magiska drömmfångarn som är nyckeln? Dom små guldiga medaljongerNa som stillsamt fladdrar ovanför sängen, fångar upp all jävla ondska som försöker dra ner mig. Har ju smörat en del för tomten också. Alternativt är det karman som hunnit ifatt mig. Lyckan är i alla fall total och oemotståndlig som jag är, glömmer jag snön (som förövrigt framhäver mina ögon) och ger mig ut och ger alla vad ni vill ha! MIG! Så se upp alla discostudsare, julälskare, brats, och klåpare.. Fram till nyår är jag oslagbar. Tack för god skinka! /Läderbralla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0