Förvånad? knappast!


Det slår ju aldrig fel.. efter en gemytlig morgon promenix, så var det ju dags för stresstest no1 denna onsdag, det eviga jagandet på en bra plats i bussen.. och det fick jag ju faktiskt. men glädjen förvandlades snart till hat och ilska..
Nobina buss hoppas ni blir julklappslösa era förbannade klåpare.
Ett litet tips från coachen är att kolla upp bussen funktionaliteter innan ni beger er ut på vägarna för att skjutsa oss snåla pendlare till jobbet.
Eller är det något jävla juleskämt ni sysslar med? så fort Oscar N Pettersson får en bra plats i bussen och känner sig tillfredställd så är det något fel, Hånleendet jag möttes av när jag ilsket steg av bussen var ej att underskatta. jag såg rätt in i ögonen på denna onda busschafför, hans blick var frätande, man kunde se hans glädje, hans vetskap om att Oscar skulle få sitta som ett jävla mongo IGEN! hade lust att kasta ut gubben, kapa bussen o brassa rätt in i deras äckliga fikarum, som förmodligen var välfyllt av finare skinka o lussekatter. berg av rödbetssallad och ett vörtbrödsfort som dom byggt under morgonmötet. mötet där dom planerar all ondska dom ska utsätta oss resenärer för.
Jag kan helt utan ånger säga att jag hatar er, jag hatar er mer än Iran hatar Iraq, katter hatar möss. Mitt hat är starkare än vad Hugh Hefners kärlek är till lättklätt.
Ni har gjort att jag kommit försent till mitt jobb i 3månader nu!
Ni har gjort så att varje resa jag gör är riktigt obekväm!
Ni har sätt till att jag blivit en bitter man!
Men tro mig, denna batalj är inte över, om jag så ska ägna resten av mitt liv till att hämnas er ondska...
På återseende... Peace


Kommentarer
Postat av: Anna P

Körkort & bil Lillebror! Så mycket dyrare.......så mycket bättre :)

2011-12-14 @ 10:57:56
Postat av: Emelie

Bra där. Jag har också en hel del fantastiska ideér på lager. Kan ju inte bli fel när vi slår våra kloka huvuden ihop känner jag!

2011-12-14 @ 11:03:14
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Janne

Mest barnsliga jag läst..Sluta gråt för bövelen.

2011-12-14 @ 16:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0