Vinternattens sköld är hååååååååååård!

Onsdagar
I vanliga fall så älskar jag onsdagar dom betyder att da vecka is vänding och man är närmare helg än den där måndagen som vi nog alla tycker lika illa om...
Men alla Onsdagar kan ju inte vara bra? iofs så är vi ju närmare helg fortfarande och alla det där.. men nää denna har inte vart mig helt till belåtelse.
Får alltid samma känsla på Hösten/vinter, traskar ner i deppträsket under hela vinterhalvåret fan ingeting för mig alltså.. mår skit o grubblar massa, svårt att sova svårt att traska upp i mörkret på mornarna.. kallt som satan och kläder högt och lågt.. nä FAN inte okey enligt mig.
Värsta är att jag tkr vinter är längre än vägen till månen! helvete så länge det håller på innan man får slita på sig shorts o lascha igen..
Får väl försöka att hantera denna vintern på något annnorlunda sätt än dom 24 misslyckade jag haft. nått recept på framgång måste det ju finnas kan man tycka ?
Något som endå smakar bra är ju att fotbolls sesongen drar i gång (den riktiga)  i så väl England, Spanien, Italien. Cl drar i gång och vi älskar väl alla Manchester United? luktar vinst i det mesta i år.. Så länge jag får skratta åt Roland och hans lilla Liverpool, :) samma tjat varje år "iår vinner vi" jaa nån gång ska det ju hända men inte år.
Martin min trogna broder har ju också flyttat till Norge av alla jordens länder.. vilket betyder att man inte ser han allt för ofta, han har ju trots allt förgyllt många kvällar för mig. kommer kännas lite skumt utan Morgonmöten, filmkvällar och strapatståg under helgerna. aja självklart så önskar jag han all lycka i sitt nya land och han kommer få det kalas så klart. är ju inte längre än att man kan hälsa på :P Love u lillen.
Detta fick avrunda min afton! / Pälsmössa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0