Låt de gamla drömmarna dö!

Fredag.... stressmorgon då jag försov mig, väntade sedan på en som försov sig ännu mera..
Missade bussen, gjorde inte så mycket dock.. Det dom kändes var att jag fick sitta längst fram i bussen bland mobbade och asmatiker! kände mig liten...

Var en trevlig kväll i går med lite missions och en filmkväll med två av stadens största dårar! :) (snälla så klart )
Vet inte om jag skrattade mest åt den hysteriskt roliga filmen, eller just åt dom två mongona i som satt i soffan bredvid mig.. bra tjockiskväll helt enkelt!

Jag arbetar ju så klart även om jag har tid för sånt här..
Idag ska jag minsann i väg till lekochbuslandet blir ju en upplevelse... Eller???

Nä tur man slutar tidigt i alla fall i dag är dagen det händer..
Jocke my man kommer från STHLM och festar till med mig och nålen.. kommer bli en topppen helg detta!

/ Pava o läsk

Kommentarer
Postat av: Lillebror!

Håll dig i skinet broder men ha en jævligt awesome helg! Miss u

2011-08-26 @ 12:01:06
Postat av: Master!

Det vet du lillebror! jag sköter mig alltid utan dig (A)miss u too <3

2011-08-26 @ 14:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0