Knaaaaaaasmorgon...

Skrikande toner från mobilen... kl ringer 05:45 alltid lika härligt att vakna upp i soffan tröttare än allt.
Katten har skitit på golvet, hunden har bitit sönder ännu ett par dojjor.
Det är med tunga steg jag tar ut samme på pisspromenad innan bussen planenligt ska rulla kl 06:45.

När jag väl har släpat mina tunga ben upp till torget och stått där tillsammans med 20 andra. inser jag att kl är ju fan kvart över 7 och ingen buss... ser då en liten ful jävla skylt som bestämt säger att man inte kan åka från torget idag!! kul kul kul.. får röra på mig ännu mera och ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att gå.

Mot statoil!

Kom ju tyvärr in till slut, och nu sitter man här på jobbet och har så himla roligt! tur det är fredag i morgon. får fin besök av broder Jocke från sthlm o lite grejer.. kommer bli hur bra som helst hoppas ja..

Nä kaffe på detta..  ha en trevlig dag allesammans.

// Bottenskrap o länstrafik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0